Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Wirtualna stewardesa PLL LOT

Wirtualna stewardesa PLL LOT

1 sierpnia 2007

Polskie Linie Lotnicze LOT, jako pierwsza linia lotnicza w Europie, uruchomiły na stronach www.lot.com Wirtualną Stewardesę. Komputerowa postać, czyli inteligentny Awatar InteliWISE, potrafi obsługiwać niezliczoną liczbę klientów przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku, odpowiadając na najczęściej zadawane przez klientów pytania.

Be Sociable, Share!


Wirtualna Stewardesa potrafi odpowiadać na swobodnie sformułowane pytania związane z rezerwacją i zakupem biletu (np. Czy mogę płacić kartą?), bagażem (Czy mogę przewieźć psa?), lotem (Czy na pokładzie dostanę posiłek?) i wiele innych. W wolnej chwili, gdy nie jest zajęta obsługą klientów, potrafi z radością wykonać „jaskółkę“.

LOT zdecydował się na „zatrudnienie” Wirtualnej Stewardesy w związku z rosnącym zainteresowaniem ofertą linii w ramach serwisu www.lot.com.


Unikalną interaktywność i wygląd stewardesa zawdzięcza technologii InteliWISE, opartej na połączeniu algorytmów sztucznej inteligencji, komputerowego, dynamicznego przetwarzania obrazu i syntezie mowy. InteliWISE jest pierwszą na świecie firmą, która połączyła trzy wiodące technologie w rozwiązaniu Awatara, czyli wirtualnej osoby. LOT jest pierwszą linią lotniczą w Europie, wykorzystującą rozwiązania inteligentnych awatarów do obsługi klienta na stronach internetowych.


Źródło: lot.pl


/L/

Be Sociable, Share!

Wizyt: 879

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie