Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Udoskonalenia produktów i usług dla często podróżujących pasażerów SAS

23 marca 2007

Od 25 marca pasażerowie SAS-u będą mogli liczyć na bardziej płynny i sprawny przebieg podróży oraz na przyjemniejsze warunki lotu. Skandynawskie Linie Lotnicze wprowadzają szereg udogodnień w sferze produktów i usług. Obejmują one różnorodne udoskonalenia poczynając od wygodnej i nowoczesnej usługi powiadamiania o odprawie (check- in) przez e-mail lub SMS (od czerwca 2007) po bezpłatny internet i szerokopasmową telefonię w komfortowych poczekalniach SAS Business Lounge (od 27 Marca 2007).

Be Sociable, Share!


Nowa strona internetowa SAS, z ulepszonym podglądem dostępnych opcji przelotu i cen – na loty kilka dni przed i po wskazanej dacie – jest z dużym powodzeniem testowana na rynkach europejskich. Nowy serwis oferuje dostęp do wyczerpującej informacji na temat podróży oraz sprawia, że rezerwacja on-line stanie się jeszcze łatwiejsza.


Odprawa “online” zyskuje popularność wśród podróżnych, pomimo faktu, iż pasażerowie na wszystkich europejskich lotniskach muszą pobierać karty pokładowe (boarding pass) z automatów samoobsługowych. W ciągu tego roku SAS planuje wprowadzenie systemu odprawy online z możliwością samodzielnego wydrukowania w domu gotowej, zakodowanej karty pokładowej, która będzie akceptowana na europejskich lotniskach.


 Pozostałe obszary, w których nowoczesna technologia otwiera nowe możliwości usprawnienia podróży, to serwisy poprzez e-mail i telefonię komórkową. SAS rozszerza zakres usług przez telefony komórkowe, które w tej chwili obejmuje informacje SMS-owe, odprawę (check-in) oraz portal GSM.
Od czerwca 2007, w trakcie rezerwacji, pasażerowie będą mogli zamówić nowy serwis powiadamiania o odprawie. Na 22 godzimy przed wylotem otrzymają SMS-a lub e-mail informujący o rozpoczęciu internetowej odprawy na dany lot.
Jedno kliknięcie klawisza w telefonie komórkowym zakończy procedurę check-in, a przez SMS wysłany będzie do pasażera plan jego podróży. Podróżny, który otrzyma powiadomienie o odprawie za pośrednictwem e-maila nie będzie też musiał logować się ani podawać szczegółów rezerwacji, aby uzyskać dostęp do planu miejsc na dany rejs.


Kolejna usługa SAS, która będzie powszechniej dostępna to ”szybka odprawa bezpieczeństwa” – Fast Track security. Procedura ta jest dostępna na lotniskach w Kopenhadze i Sztokholmie dla członków programu EuroBonus, posiadających złotą kartę oraz pasażerów podróżujących w klasach Biznes oraz Economy Extra.
Od 26 marca usługa ta będzie dostępna także na lotnisku w Brukseli dla tej samej grupy pasażerów jak w Kopenhadze i Sztokholmie.
W Zurichu usługa ta dostępna jest dla posiadaczy złotej karty EuroBonus oraz dla pasażerów klasy Biznes. W Londynie i Amsterdamie mogą z niej korzystać pasażerowie podróżujący w klasie Biznes. SAS planuje sukcesywnie wprowadzać procedurę Fast Track security na innych lotniskach europejskich.


Od 27 marca, wszystkie poczekalnie SAS Business Lounge będą oferować bezpłatny dostęp do szerokopasmowego, bezprzewodowego Internetu, a także łączność telefoniczną za pośrednictwem Skype.


Co więcej, podróżujący w klasie Biznes i Economy Extra będą mogli zgłosić się do wyjścia do samolotu zaledwie 15 minut przed odlotem.


 Zakres usług na pokładzie samolotów SAS również będzie poszerzony. Pasażerowie podróżujący w klasie ekonomicznej będą mogli zakupić na pokładzie posiłki i napoje, wybierając ze znacznie bogatszej niż dotąd oferty. Pasażerowie klasy Economy Extra będą otrzymywać pożywne, zimne posiłki na bazie sałatek oraz korzystać z indywidualnej obsługi specjalnie wyznaczonych członków załogi.


Natomiast w klasie Biznes, pasażerowie będą mieli zagwarantowaną zaciszną przestrzeń i atmosferę prywatności, dzięki specjalnemu, nowemu podziałowi kabiny samolotu. Będą mogli cieszyć się wysokim poziomem komfortu oraz indywidualną obsługą. Wysokiej jakości posiłki będą serwowane na wytwornej porcelanie.


Za sprawą tych i wielu innych planowanych udogodnień SAS chce wyjść na przeciw oczekiwaniom swoich klientów: zapewnić im sprawnie przebiegającą podróż lotniczą do i z krajów skandynawskich.


 


Źródło: sas.com


/Luke/

Be Sociable, Share!

Wizyt: 805

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie