Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

SAS ułatwia podróżowanie – wprowadza SAS Go i SAS Plus

27 marca 2013

SAS wprowadza nową koncepcję serwisu dla swoich pasażerów, zastępując stosowane dotychczas klasy przelotu dwoma zupełnie nowymi alternatywami: SAS Go – dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi i SAS Plus – dla klientów o jeszcze większych oczekiwaniach.

Be Sociable, Share!


SAS wprowadza nową koncepcję serwisu dla swoich pasażerów, zastępując stosowane dotychczas klasy przelotu dwoma zupełnie nowymi alternatywami: SAS Go – dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi i SAS Plus – dla klientów o jeszcze większych oczekiwaniach. Koncepcja nowych klas powstała przy współpracy z pasażerami korzystającymi z usług SAS i ma spełniać oczekiwania zarówno osób podróżujących w interesach, jak i turystycznie.

W listopadzie ubiegłego roku SAS rozpoczął realizację nowego, proaktywnego planu 4Excellence Next Generation (4XNG), którego celem jest zabezpieczenie przyszłości SAS, jako spółki oferującej swoim klientom konkurencyjne usługi. Dzięki nowym umowom zbiorowym z personelem pokładowym, centralizacji i redukcji administracji oraz outsourcingowi i sprzedaży niektórych obszarów działalności funkcjonowanie firmy ulega radykalnym zmianom. W ramach planu zmieniona i rozszerzona zostanie także oferta dla klientów.

SAS wprowadza dwa nowe rodzaje usług w Skandynawii i pozostałej części Europy: SAS Go dla klientów, którzy oczekują wysokiego poziomu obsługi, i SAS Plus dla klientów o jeszcze większych wymaganiach. Nowa koncepcja została opracowana w ścisłej współpracy z klientami i obejmuje nowe, lepsze rozwiązania w zakresie usług świadczonych podczas lotu.

„Chcemy, aby naszym klientom podróżowało się łatwiej, dlatego oferujemy SAS Go i SAS Plus. Dla SAS prostota oznacza sytuację, w której klienci otrzymują dokładnie to, czego potrzebują. Tworząc tę koncepcję, opieraliśmy się na potwierdzonych potrzebach naszych klientów a nie na standardach obowiązujących w branży”, mówi Rickard Gustafson, prezes i dyrektor zarządzający SAS.

Klasa SAS Go zawsze obejmuje jedną sztukę bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), kawę lub herbatę podczas lotu oraz szereg usług pozwalających zaoszczędzić czas, w tym odprawę przez Internet.
SAS Plus natomiast obejmuje dwie sztuki bagażu rejestrowanego (bezpłatnie), szybką odprawę bezpieczeństwa SAS Fast Track, wstęp do wydzielonych poczekalni lotniskowych, posiłki i napoje alkoholowe podczas lotu oraz podwójną liczbę punktów EuroBonus.Równocześnie pasażerowie korzystają ze wszystkich usług oferowanych w ramach SAS Go.

SAS wprowadza także zupełnie nową koncepcję w zakresie usług świadczonych podczas lotu, w ramach której tradycyjnie serwowane posiłki zostaną zastąpione przez ofertę „Cafè” z nową odsłoną bogatego menu, które będzie oferowane wszystkim pasażerom (bezpłatnie lub za opłatą – w zależności od rodzaju usługi).

Z oferty obejmującej nowe klasy przelotu będzie można korzystać podczas podróży na trasach SAS w Europie i Skandynawii od 9 czerwca 2013 r.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 339

Tagi: , ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie