Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

SAS chce poznać pomysły swoich klientów

18 czerwca 2012

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS uruchomiły portal crowdsourcingowy My SAS Idea (flysas.com/mysasidea), gdzie klienci mogą dzielić się swoimi pomysłami na to, jak przewoźnik może udoskonalić swoje usługi.

Be Sociable, Share!


Skandynawskie Linie Lotnicze SAS uruchomiły portal crowdsourcingowy My SAS Idea (flysas.com/mysasidea), gdzie klienci mogą dzielić się swoimi pomysłami na to, jak przewoźnik może udoskonalić swoje usługi . Dzięki nowej inicjatywie linie lotnicze chcą prowadzić ze swoimi klientami stały dialog, który umożliwi wprowadzanie nowych produktów i usług.

„Crowdsourcing jest relatywnie nowym trendem, a fakt, że wykorzystujemy go na tym polu jako jedni z pierwszych sprawia, że ma on dla nas ogromny potencjał. Przez ostatnie półtora roku przeprowadziliśmy dwie kampanie crowdsourcingowe, ale teraz uruchamiamy specjalną i stałą platformę poświęconą wszystkim aspektom prowadzonej przez nas działalności. Dość dużo firm, w tym linii lotniczych, prowadziło kampanie crowdsourcingowe ograniczone w czasie, jednak my jesteśmy pierwszym przewoźnikiem na świecie, który tworzy takie niezależne forum jak My SAS Idea. Wiemy, że nasi klienci mają wiele pomysłów, dlatego chcielibyśmy najlepsze z nich wprowadzić w życie“ mówi Joakim Landholm, dyrektor handlowy w SAS.

My SAS Idea pozwala użytkownikom przekazywać pomysły dotyczące np. sposobu, w jaki SAS mogą ulepszyć swoją ofertę produktów i usług, czy też oferowanych połączeń i programu EuroBonus. Pomysły, które zdobędą najwięcej głosów, zostaną następnie ocenione i przeanalizowane przez SAS.

W ubiegłym roku SAS przeprowadził kampanię crowdsourcingową „Semesterflyet“ („Letni lot“) , w ramach której fani SAS na Facebooku w Norwegii mogli proponować nowe sezonowe połączenia z Oslo i głosować na nie, gdyż przewoźnik miał możliwość uruchomienia jednego dodatkowego połączenia. Kampania cieszyła się ogromną popularnością i otrzymała nagrodę WEBBIE, którą Flight Global przyznaje najlepszym i najciekawszym stronom internetowym w branży lotniczej oraz inicjatywom w mediach społecznościowych.
Linie SAS otrzymały WEBBIE także w ubiegłym roku, za „Love is in the air“ – globalną kampanię prowadzoną w mediach społecznościowych, która odniosła ogromny sukces.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 376

Tagi: , , ,

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie