Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Ryanair opublikował statystyki za luty 2005

Ryanair opublikował statystyki za luty 2005

8 marca 2005

Co miesiąc przewoźnik publikuje dane statystyczne na temat obsługi podróżnych. W lutym wrażenie zrobiła obsługa pasażera Ryanair.

Be Sociable, Share!


Ze wszystkich 14 920 lotów zrealizowanych w lutym 2005 przewoźnik 88 proc. było punktualnych według rozkładu. Jak dotąd Ryanair jest numerem 1 jeśli chodzi o punktualność swoich samolotów, bijąc na głowę głównego konkurenta, easyJet.

Bardzo dobrze wypada także współczynnik zadowolenia pasażerów. W przeliczeniu na 1000 podróżujących był on mniejszy od 1 i wyniósł 0,5. Identyczny wskaźnik dotyczył zagubionego bagażu. W przeliczeniu na 1000 pasażerów przewoźnik średnio gubił pół bagażu.





















Okres rozliczeniowy


Luty 2004


Luty 2005


Punktualność


92%


88%


Skargi (na 1000 pasażerów)


0,45


0,50


Skargi na przewóz bagażu


0,63


0,50

Be Sociable, Share!

Wizyt: 4 852

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie