Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Ryanair liderem w obsłudze klienta w marcu

Ryanair liderem w obsłudze klienta w marcu

24 kwietnia 2013

Ranair, jedyna ultra – tania linia lotnicza w Europie, 17 kwietnia opublikował statystyki z marca 2013 roku, dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryanair pozostaje liderem w Europie pod względem obsługi klienta.

Be Sociable, Share!


Ranair, jedyna ultra – tania linia lotnicza w Europie, 17 kwietnia opublikował statystyki z marca 2013 roku, dotyczące obsługi klienta, które potwierdzają, że Ryanair pozostaje liderem w Europie pod względem obsługi klienta.

W marcu 2013 roku:

MARZEC
2012
2013
 Punktualność
93%
89%
 Ilość skarg na 1000 pasażerów
0.58
0.56
 Ilość skarg dotyczących zagubionego bagażu na 1000 pasażerów
0.35
0.34
 Ilość skarg, na które odpowiedziano w przeciągu 7 dni
99%
99%

-    89% lotów z ponad 36,000 lotów wylądowało o czasie (nieznaczny spadek z powodu przedłużenia się warunków)
-    Mniej niż 1 skarga przypadająca na 1000 pasażerów
-    Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2000 pasażerów

-    Tylko Ryanair gwarantuje najniższe ceny biletów oraz brak jakichkolwiek dopłat paliwowych
-    Ryanair lata przy użyciu najmłodszej, najbardziej ekologicznej i najczystszej floty
Ryanair zajmuje pierwsze miejsce w Europie pod względem punktualnych lotów (pokonując Easy Jet każdego tygodnia od 2003 roku)

Ryanair’s Robin Kiely powiedział:

„Bezkonkurencyjna oferta Ryanaira w postaci najniższych cen biletów, braku dopłat paliwowych oraz numer 1 w Europie w obsłudze klienta, zachęca pasażerów do przechodzenia z takich linii lotniczych jak Air France, BA i Lufthansa, oferujących wysokie ceny biletów oraz dopłaty paliwowe. Ryanair przewiezie 80 mln pasażerów w tym roku, a pasażerowie, którzy raz skorzystają z niskich cen, będą wracać do nas z uwagi na punktualność lotów, najmniejszą ilość zagubionych bagaży oraz najlepszą obsługę klienta.”

Be Sociable, Share!

Wizyt: 320

Tagi: , ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie