Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Ruszyła kampania wizerunkowa Lufthansy

17 kwietnia 2013

Temat przewodni nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy brzmi: „Nonstop you”. Kampania jest realizowana w prasie, internecie, nośnikach outdoor i na urządzeniach mobilnych. Ale o co chodzi z tym hasłem?…

Be Sociable, Share!


Temat przewodni nowej kampanii wizerunkowej Lufthansy brzmi: „Nonstop you”. Kampania jest realizowana w prasie, internecie, nośnikach outdoor i na urządzeniach mobilnych. Ale o co chodzi z tym hasłem?…

Hasło „Nonstop you” podkreślać ma wiodącą rolę Lufthansy w segmencie podróży służbowych. Nowa kampania ma na celu podkreślenie znaczenia komfortu pasażera podczas podróży – najwyższej jakości obsługę i dobre samopoczucie podróżnych stanowią główny cel oferowanego na pokładzie, indywidualnego serwisu.

Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy – powiedział Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce.

Działania są prowadzone w prasie (Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Metro, Rzeczpospolita, Polityka, Wprost, Forum, Newsweek, Wysokie Obcasy, VIVA) i w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Filmweb, Natemat.pl). Kampanię wspierają reklamy na nośnikach zewnętrznych, które obejmą m.in.: wielkoformatowe reklamy w centrach wybranych miast, a także reklamy w środkach komunikacji miejskiej.

Kreacje przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska. Kampania będzie trwała do 26 maja 2013 roku.

Swoją drogą hasło widoczne na powyższej reklamie jest co najmniej dziwne: „Stewardessa? Hostessa? Idealna gospodyni!”. Jak Panie się na nie zapatrują? Czy nie jest to mało delikatna gra stereotypami?

Be Sociable, Share!

Wizyt: 374

Tagi:

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie