Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Latanie po ekranie

Pasażer idealny kontra pasażer irytujący

18 listopada 2012

Skyscanner rozmawiał z 700 pracownikami linii lotniczych z 85 krajów. Zadał im proste pytanie: co lubią, a czego nie w zachowaniu pasażerów?

Be Sociable, Share!


Skyscanner rozmawiał z 700 pracownikami linii lotniczych z 85 krajów. Zadał im proste pytanie: co lubią, a czego nie w zachowaniu pasażerów?

Wyniki badania najciekawiej prezentują się w wizji idealnego pasażera. Dla zdecydowanej większości członków załogi to mężczyzna, 30-latek, który podróżuje dla przyjemności, nie jest celebrytą i podróżuje klasą ekonomiczną. Taki klient wzbudza najmniejszy ból głowy. No chyba, że ma też ochotę na flirt z członkami załogi…

Jakie są zaś najbardziej nielubiane zachowania? W analiz wynika, że są to:

-    pstrykanie palcami w celu zwrócenia uwagi (26 proc. wskazań);
-    opuszczanie fotela na koniec podróży, zanim będzie to dozwolone (13 proc.);
-    wpychanie zbyt dużej ilości bagażu do schowka (11 proc.);
-    narzekanie na to, że jest za mało miejsca na bagaż w schowku (10 proc.);
-    rozmowy podczas prezentacji związanej z bezpieczeństwem (9 proc.);
-    proszenie o więcej poduszek (8 proc.);
-    wciskanie śmieci w kieszenie foteli (7 proc.);
-    prośba o inny posiłek (6 proc.);
-    narzekanie na temperaturę (6 proc.);
-    proszenie o specyficzną markę drinka (4 proc.).

Czy Was również irytują takie zachowania?

Be Sociable, Share!

Wizyt: 358

Tagi:

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie