Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Nowy check-in w Finnair

24 marca 2013

Linie Finnair wprowadziły możliwość „zameldowania się” („check-in”) poprzez media społecznościowe. Usługa pozwala pasażerom na udostępnianie na facebookowym profilu rozkładu foteli z zaznaczonym miejscem. Dzięki temu pasażerowie mogą obejrzeć profile współpasażerów oraz sprawdzić, kto jeszcze zaznaczył swoją obecność podczas danego lotu, a także które miejsce zajął.

Be Sociable, Share!


Linie Finnair wprowadziły możliwość „zameldowania się” („check-in”) poprzez media społecznościowe. Usługa pozwala pasażerom na udostępnianie na facebookowym profilu rozkładu foteli z zaznaczonym miejscem. Dzięki temu pasażerowie mogą obejrzeć profile współpasażerów oraz sprawdzić, kto jeszcze zaznaczył swoją obecność podczas danego lotu, a także które miejsce zajął.

Po zakończeniu odprawy klienci mogą za pomocą sieci społecznościowych poinformować swoich znajomych o tym, dokąd się wybierają oraz kiedy spodziewają się wylądować.

Wiele osób lubi informować swoich znajomych na Facebooku o tym, dokąd właśnie podróżują. Chcieliśmy to nieco ułatwić oraz wprowadzić do odprawy pewną wartość dodaną dla tych osób, które chcą się dowiedzieć, z kim podróżują oraz być może zawrzeć nowe znajomości. Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsi wykorzystujemy w ten sposób media społecznościowe i sprawiamy, że podróż lotnicza może stać się doświadczeniem towarzyskim – powiedział Aku Varamäki, manager ds. mediów społecznościowych Finnair.

W ramach usługi widoczny jest jedynie publiczny profil pasażera na Facebooku, dostępny wyłącznie dla pasażerów podróżujących w ramach tego samego lotu. Korzystanie z usługi „check-in” w mediach społecznościowych nie jest obowiązkowe i klienci mogą nadal podróżować incognito. Co więcej, w dowolnym momencie można wyłączyć taką usługę, uniemożliwiając innym pasażerom znalezienie naszego profilu na podstawie rozkładu foteli w samolocie.

Na tym etapie usługa obejmuje wyłącznie serwis Facebooka, ale z czasem dodane zostaną także inne sieci społecznościowe. Usługę opracowano we współpracy z firmą Amadeus IT Group.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 335

Tagi: ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie