Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Tradycyjnych linii

Nowa odsłona promocji cenowej Lufthansy

14 września 2009

14 września 2009 roku Lufthansa otwiera nową odsłonę wielkiej promocji niskich cen do miast w Europie. Już od 399 PLN* będzie można podróżować do Brukseli, Frankfurtu, Monachium, Londynu, Paryża, Rzymu i wielu innych miast. Kampania niskich cen promowana będzie w prasie codziennej, magazynach, radiu i internecie.

Be Sociable, Share!


„Atrakcyjna cena biletów to ważny element przy planowaniu podróży, brany przez naszych pasażerów pod uwagę szczególnie teraz. Cieszy nas, że coraz więcej pasażerów docenia uniwersalną ofertę Lufthansy, która stanowi doskonałą kombinację niskiej ceny i wysokiego komfortu podróżowania” – mówi  Maria Kowalewska, Dyrektor Generalny Lufthansy w Polsce.
 
Kampania promocyjna oferty „Podziwiaj Europę, dzięki zaskakująco niskim cenom” będzie zaprezentowana w mediach w nowej oprawie, bazującej na motywach najnowszej komunikacji marketingowej Lufthansy. W centrum  motywów  kampanii Lufthansy znajduje się pasażer, a emocjonalny przekaz ma na celu promocję ceny, produktu i marki.
 
„Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” to hasło przewodnie emocjonalnej kampanii cenowej Lufthansy. „Bezcenne chwile” polscy pasażerowie mogą przeżywać, udając się Lufthansą  w podróż z siedmiu miast – Warszawy,  Gdańska, Poznania, Katowic, Krakowa, Wrocławia, i Rzeszowa.
 
Rezerwacji można dokonać na stronie internetowej
lufthansa.com <http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/pl/specials/booking?l=pl&nodeid=2150572> oraz dzwoniąc na numery telefonów – infolinii 0801 312 312 lub +48/ 22 33 81 300, a także w biurze biletowym Lufthansy na lotnisku międzynarodowym w Warszawie oraz w biurach podróży IATA w całej Polsce. Polscy pasażerowie, podróżujący  Lufthansą mogą na 24 godziny przed wylotem, siedząc wygodnie we własnym fotelu, odprawić się  przez internet lub za pomocą telefonu komórkowego z łączem internetowym.  Więcej szczegółów na temat promocji oraz innowacyjnych usług Lufthansy na stronie  www.lufthansa.com .

Deutsche Lufthansa AG

Be Sociable, Share!

Wizyt: 110

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie