Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Najdziwniejsze prośby pasażerów do załogi samolotu wg linii lotniczych Virgin Atlantic

25 lutego 2011

Linie lotnicze Virgin Atlantic opublikowały najdziwniejsze wg nich prośby pasażerów, z jakim spotkała się załoga samolotów

Be Sociable, Share!



Jeśli dziwi was pytanie „Czy można wyłączyć silniki, są za głośne” to znaczy , że nie nadajecie się do pracy w charakterze stewarda/stewardessy. Obsługa samolotów linii Virgin ujawniła najciekawsze i najdziwniejsze  wg nich prośby i zapytania pasażerów, z jakimi spotykają się w swojej pracy. Pracowników przepytano w formie ankiety, udział w niej wzięło 3.000 pracowników. Inne prośby to np. :


„Czy kapitan może zatrzymać turbulencje?”

„Czy na pokładzie jest McDonald’s?”

„Czy można otworzyć okno?”

„Którędy dojdę do prysznica?”

Jak poinformował rzecznik linii, obsługa jest szkolona w zakresie udzielania spokojnej i rzeczowej odpowiedzi na najdziwniejsze nawet zapytania pasażerów, ale niektóre z próśb wykraczają poza wszelkie możliwe do przypuszczenia sytuacje. Pasażerowie pytają np. gdzie jest pokój zabaw dla dzieci lub czy na pokładzie jest opiekunka, która mogłaby zająć się ich głośną pociechą. Najdziwniejsze zapytanie wg rzecznika? Pewna pasażerka czy stewardessa mogłaby zarezerwować masaż dla jej lalki Barbie.

Praca stewardów może być momentami zaskakująca.


/ME/ na podstawie www.news.cheapflights.co.uk

Be Sociable, Share!

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie