Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

LOT zmienia się dla Ciebie

LOT zmienia się dla Ciebie

27 stycznia 2014

Rusza druga odsłona kampanii wizerunkowej LOT-u „Zmiany.lot.com”, który zmienia się w ostatnim czasie intensywnie. Czego dotyczą te zmiany? Do kogo są kierowane? Na te i na wiele innych pytań odpowiadają nam sami pracownicy LOT-u, bo to właśnie oni są bohaterami kampanii.

Be Sociable, Share!


Rusza druga odsłona kampanii wizerunkowej LOT-u „Zmiany.lot.com”, który zmienia się w ostatnim czasie intensywnie. Czego dotyczą te zmiany? Do kogo są kierowane? Na te i na wiele innych pytań odpowiadają nam sami pracownicy LOT-u, bo to właśnie oni są bohaterami kampanii.

Styczniowa odsłona „Zmiany.lot.com” to już druga część akcji prowadzonej w ostatnim czasie. Pierwsza odbyła się w sierpniu wywołując wiele dyskusji i komentarzy m.in. na profilach LOT-u oraz na forach dyskusyjnych. Kampania jest nietypowa, bo otwarta na dialog z pasażerami. Opiera się o media społecznościowe, co umożliwia dyskusję
z pracownikami odpowiedzialnymi za poszczególne tematy, którzy są specjalistami
w swoich dziedzinach. Począwszy od samego Prezesa Sebastiana Mikosza, przez ekspertów m in. od cateringu, nowej floty, aplikacji mobilnych, skończywszy na zmianach w kanałach Social Media. Jednym z przykładów jest czat na żywo raz w tygodniu na oficjalnym profilu LOT-u, z osobą odpowiedzialną za prowadzenie tematu.

Serwis „zmiany.lot.com” przedstawia materiały przygotowane w formie spotów wideo (tym razem jest to aż 13 obrazów) oraz banery internetowe oraz kreacje prasowe.
Spoty prezentują zrealizowane przez pracowników firmy inicjatywy, które poprawiają komfort podróży, usprawniają i proponują szereg nowych usług.

Kampanię można zobaczyć i skomentować na dedykowanej stronie zmiany.lot.com, oficjalnym profilu LOT Polish Airlines TV na YouTube oraz oficjalnym profilu LOT Polish Airlines na Facebooku.

W pierwszej odsłonie tej kampanii pracownicy LOT-u prezentowali między innymi mobilne aplikacje na telefony i tablety (Android i iOS) czy nowe usługi takie jak LOT Info SMS pozwalająca na bieżąco śledzić status wybranego rejsu LOT-u i otrzymywać sms-em niezbędne informacje. Druga odsłona zawiera między innymi wygodną i atrakcyjną cenowo ofertę Taxi&Fly, voucher na dowóz bagażu pod wskazany adres, asystę
i załatwienie wszelkich formalności w ramach Meet&Greet, Limo Service czy zakupy
w strefie „On line Duty Free” i dostarczenie ich pasażerowi bezpośrednio do samolotu.

Za koncepcję komunikacji i przygotowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu LOT we współpracy z agencją DDB.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 480

Tagi: , , ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie