Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

LOT odnawia biura sprzedaży w Polsce

LOT odnawia biura sprzedaży w Polsce

14 marca 2012

Uroczyste otwarcie pierwszego odnowionego biura sprzedaży LOT-u odbyło się dzisiaj w Krakowie z udziałem znakomitych gości.

Be Sociable, Share!


Warszawa, 12 marca 2012 roku – Uroczyste otwarcie pierwszego odnowionego biura sprzedaży LOT-u odbyło się dzisiaj w Krakowie z udziałem znakomitych gości m.in. przedstawiciela Metropolity Krakowskiego, władz Miasta Krakowa, województwa małopolskiego, portu lotniczego w Krakowie-Balicach a także partnerów biznesowych, którzy mają siedziby firm w stolicy Małopolski.

Biuro w Krakowie przy ul. Basztowej jest pierwszym odnowionym biurem sprzedaży LOT-u na terenie Polski. Dostosowując się do oczekiwań Pasażerów, polski przewoźnik zdecydował się wprowadzić zmiany estetyczne i projektowe, które są bardziej funkcjonalne, a także mają utrwalić nowoczesny, przyjazny i spójny obraz Spółki we wszystkich biurach własnych.

Nowy wizerunek LOT-u opiera się na wykorzystaniu motywu wizualnego, przedstawiającego symbole Polski jak m.in. postać Fryderyka Chopina, Syrenkę warszawską, Wawel czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad osiemdziesięciu lat. Motyw ten, będzie wykorzystywany także w oficjalnej komunikacji firmy m.in. na dokumentach.

Nowa aranżacja biur sprzedaży jest początkiem zmian wizerunkowych, ale także produktowych LOT-u, który aspiruje do roli linii światowej o standardzie obsługi pasażerów na najwyższym poziomie. Jednocześnie, poprzez nowy motyw wizualny, polski przewoźnik chce podkreślić silne przywiązanie oraz dumę z Polski i Polaków, jak i z własnej historii firmy. Jako narodowy przewoźnik, niejako ambasador w zagranicznych portach lotniczych, nowa symbolika ma podkreślać przywiązanie LOT-u do tożsamości narodowej poprzez m.in. właśnie wizualne uwypuklenie najważniejszych symboli naszego kraju.

LOT zmienia się na lepsze – poprawiamy nie tylko wyniki finansowe, ale także pokazujemy w codziennej obsłudze, że dbamy o wysokie standardy i staramy się spełniać oczekiwania Pasażerów. Dzięki temu nasza firma jest bardziej nowoczesna i tym samym konkurencyjna na rynku. Idealnym uzupełnieniem takiego przekazu są nowe zmiany wizualne wprowadzone przez LOT, które symbolizują połączenie pięknej tradycji i dumy narodowej ze śmiałym spojrzeniem w przyszłość – mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Wierzę, że nowy wizerunek i motyw wizualny przypadnie naszym Pasażerom do gustu – dodaje Marcin Piróg.

LOT ma obecnie 18 biur sprzedaży w 10 miastach w kraju. Polski przewoźnik planuje wyremontować i odnowić według nowego projektu kolejne biura w ciągu kilku miesięcy. Najbliższe remonty mają odbyć się w biurach we Wrocławiu i w Warszawie.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 401

Tagi: ,

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie