Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

LOT nagrodzony za jakość obsługi pasażerów!

LOT nagrodzony za jakość obsługi pasażerów!

18 grudnia 2013

Czytelnicy polskiej edycji prestiżowego magazynu „Business Traveller” docenili LOT, przyznając przewoźnikowi aż dwie statuetki. Linie zwyciężyły w kategoriach „Najlepsza Klasa Ekonomiczna” oraz „Najlepszy Przewoźnik na Krótkich Dystansach”. Była to pierwsza edycja nagród „Business Travellera” w Polsce.

Be Sociable, Share!


Czytelnicy polskiej edycji prestiżowego magazynu „Business Traveller” docenili LOT, przyznając przewoźnikowi aż dwie statuetki.  Linie zwyciężyły w kategoriach „Najlepsza Klasa Ekonomiczna” oraz „Najlepszy Przewoźnik na Krótkich Dystansach”. Była to pierwsza edycja nagród „Business Travellera” w Polsce.

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w Pałacu Sobańskich w Warszawie. Statuetki w imieniu linii odebrał Michał Leman, Dyrektor Biura Produktu i Marketingu PLL LOT.

W specjalnej ankiecie czytelnicy magazynu oceniali przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. LOT zdaniem podróżnych wyprzedza konkurencję pod kątem jakości obsługi na trasach krótkiego zasięgu oraz oferty i standardów w klasie ekonomicznej.

Nagroda polskiej edycji pisma „Business Traveller” dołącza do bogatej już kolekcji statuetek przyznanych LOT-owi. Czytelnicy brytyjskiego wydania magazynu już 16 razy wyróżniali LOT m. in. w prestiżowej kategorii „Najlepsza linia lotnicza Europy Środkowo-Wschodniej”. Obok nagród „Business Travellera” LOT ma na koncie wyróżnienia magazynu „Global Traveler”, Flight Stats czy Reader’s Digest.

Magazyn „Business Traveller” jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku i skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci z branży finansowej i turystycznej. W Polsce miesięcznik Business Traveller Poland ukazuje się od 2009 roku (także w wersji na iPada/Androida oraz w internecie www.businesstraveller.pl). W tym roku po raz pierwszy w swojej historii przeprowadził plebiscyt wśród swoich Czytelników.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 424

Tagi: , ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie