Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Jak przygotować się do lotu w ostatnich dniach

Jak przygotować się do lotu w ostatnich dniach

21 kwietnia 2010

Poniżej przekazujemy informacje o sposobie postępowania w przypadku wznowienia rejsów PLL LOT. Prosimy sprawdzić daty podróży na bilecie.

Be Sociable, Share!


REJSY ODWOŁANE

Jeśli Państwa rejs został odwołany w dniach 16-20 kwietnia 2010 włącznie i nie dokonali Państwo jeszcze zmiany terminu podróży, prosimy skontaktować się
w tym celu z Agentem, który wystawił Państwu bilet, z naszym Call Centre lub Biurem Sprzedaży LOT-u, w którym został zakupiony bilet (w miarę możliwości nie na lotniskach).



REJSY ZGODNIE Z ROZKŁADEM


Jeśli Państwa rejs był zaplanowany po 20 kwietnia 2010 prosimy o sprawdzenie na stronie www.lot.com lub w Call Centre LOT-u czy rejs odbędzie się zgodnie z planem. Lista rejsów, które odbędą się zgodnie z rozkładem aktualizowana na www.lot.com


Jeśli nie odbędzie się zgodnie z rozkładem, prosimy nie przyjeżdżać na lotnisko
i zmienić datę podróży u swojego Agenta, w Call Centre lub Biurze Sprzedaży LOT-u.



Jeśli rejs ma się odbyć zgodnie z rozkładem:


1. Polska i Europa – bagaż podręczny i/lub rejestrowany:


1.1. Prosimy przyjechać na lotnisko najpóźniej 2 godziny przed planowaną godziną wylotu.


1.2. Na lotnisku w hali odlotów prosimy upewnić się jaki jest status Państwa rejsu wyświetlany na monitorach. Jeśli nie ma zmian, prosimy udać się do stanowiska odpraw LOT-u (check-in).


1.3. UWAGA! Prosimy zgłosić się do gate’u nie później niż na 30 minut przed planowaną godziną odlotu.



2. USA lub Kanada:


2.1. Prosimy przybyć na lotnisko najpóźniej 4 godziny przed planowaną godziną wylotu.


2.2. Na lotnisku w hali odlotów prosimy upewnić się jaki jest status Państwa rejsu
wyświetlany na monitorach. Jeśli nie ma zmian, prosimy udać się do stanowiska odprawy
LOT-u (check-in).


2.3. UWAGA! Prosimy zgłosić się do gate’u nie później niż na 50 minut przed planowaną godziną odlotu.



Jeśli chcą Państwo zrezygnować z podróży i zwrócić bilet na podróż, która miała odbyć się w dniach 16-20 kwietnia włącznie , prosimy o przesłanie wiadomości e-mail zawierającej szczegóły rezerwacji na adres info@lot.pl (dane osobowe, trasa, numer i data rejsu, numer rezerwacji oraz numer telefonu komórkowego).


Call Centre będzie obsługiwać zmiany w rezerwacjach biletów na podróże, które rozpoczną się do 4 maja 2010 włącznie. W stosunku do podróży, które rozpoczynać się będą od 5 maja 2010, zmian lub zwrotów można dokonać wyłącznie za pośrednictwem adresu info@lot.pl



Pytania


W razie pytań lub wątpliwości prosimy zwrócić się do naszego personelu obecnego w hali odlotów na lotnisku.


Do Państwa dyspozycji pozostają również pracownicy LOT-u. Dane kontaktowe do Call Centre
i Biur Sprzedaży LOT-u znajdują się poniżej.


Wszystkie niezbędne informacje, w tym o wznowieniu rejsów,
dostępne są również na www.lot.com oraz na naszym profilu na Facebooku


Biura Sprzedaży LOT-u na terenie całej Polski:


Bydgoszcz, ul. Dworcowa 16, + 52 345 55 65           
Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 2/4, + 58/ 3011367
Katowice, ul. Piastowska 1, +32 206 24 62
Kraków, ul. Basztowa 15, +12 422 89 89
Łódź, ul. Piotrkowska 122, +42 630 15 41
Poznań, ul. Bukowska 285, +61 849 23 91
Rzeszów, Plac Ofiar Getta 6, +17 862 04 20
Szczecin, Al. Wyzwolenia 17, +91 488 77 84
Wrocław, ul. Piłsudskiego 36, +71 343 17 44
Warszawa, Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65/79, +22 630 56 68


Call Centre 0 801 703 703 (z telefonów stacjonarnych), 22 1 9572 (z telefonów komórkowych)

PLL LOT

Be Sociable, Share!

Wizyt: 269

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie