Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

EasyJet przeprasza za kampanię

16 stycznia 2013

Linie EasyJet zaprzestały działań w ramach swojej nowej kampanii reklamowej. Zdenerwowały przy tym mieszkańców pewnego brytyjskiego miasteczka. Słusznie, trzeba przyznać.

Be Sociable, Share!


Linie EasyJet zaprzestały działań w ramach swojej nowej kampanii reklamowej. Zdenerwowały przy tym mieszkańców pewnego brytyjskiego miasteczka. Słusznie, trzeba przyznać.

Firma EasyJet prowadziła w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową. Najwięcej kontrowersji wzbudziło jej główne hasło:

This year, end up in Malaga, not Margate
    [W tym roku skończ w Maladze nie Margate]

Wyjaśnijmy: Malaga to miasto w Andaluzji, położone nad Morzem Śródziemnym. Uprawia się tu banany, pomarańcze, to miejsce narodzin Pabla Picassa. Nie zapominajmy o Costa del Sol. Margate zaś to miasteczko w brytyjskim hrabstwie Kent. Ponieważ cieszy się dużą popularnością wśród starszych osób, nazywane jest czasem „poczekalnią Pana Boga”.

Mieszkańcy Margate, które swoje turystyczne lata świetności ma już chyba za sobą, poczuli się urażeni i szybko podjęli akcję protestacyjną w mediach społecznościowych. Przekonują, że EasyJet nie wiedzą nic o ich miasteczku, które jest fantastycznym miejscem do życia i odwiedzenia. EasyJet wybrało złe miejsce do obrażania w swej kampanii – przekonują.

Protest dotarł do EasyJet. Linie przeprosiły i zaprzestały kampanii. Nie zamierzaliśmy krytykować miasta, ale przepraszamy mieszkańców Margate, którzy mogli poczuć się dotknięci – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Żart średni, trzeba przyznać. Brawo dla mieszkańców Margate za szybką i skuteczną reakcję.

Be Sociable, Share!

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie