Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

easyJet: Nadal mamy najniższe dostępne ceny – obiecujemy!

1 sierpnia 2007

easyJet.com stale aktualizuje ceny, dzięki czemu są one zawsze tak niskie, jak to tylko możliwe. Oprócz tego, przewoźnik przedłuża program Gwarancji Najniższej Ceny do północy we wtorek 31 sierpnia – nadal znajdziesz w easyJet najtańsze dostępne bilety na wszystkie połączenia. Jeśli nie, Firma zwraca klientom podwójną różnicę w cenie!

Be Sociable, Share!


Zarezerwuj dowolny lot easyJet w czerwcu lub sierpień 2007 r., a  masz gwarancję zwrotu podwójnej różnicy w cenie, jeśli – co jest mało prawdopodobne – znajdziesz taniej taki sam lot w innej linii lotniczej.

Zarezerwuj do piątku 31 sierpnia, aby mieć największy wybór miejsc – pamiętaj tylko, że najtańsze miejsca w naszej letniej ofercie są rozchwytywane!


Zasady i warunki: Przewoźnik gwarantuje najniższą cenę – lub zwraca podwójną różnicę1


Jeżeli dokonali Państwo rezerwacji na stronie www.easyJet.com w dniach 20 czerwca – 31 sierpień 2007 r. na wylot 1 lipiec a 31 sierpień 2007 r., po czym znaleźli niższą cenę za taki sam lot innymi liniami lotniczymi w stosunku do ceny zapłaconej easyJet (lot na tej samej trasie, z tych samych portów wylotu i docelowych), easyJet zwróci Państwu podwójną różnicę pomiędzy ceną easyJet a niższą ceną podaną na stronie konkurencyjnych linii lotniczych. W stosunku do tej oferty obowiązują następujące warunki:


1.Roszczenia można zgłaszać wyłącznie na loty do tego samego portu lotniczego, np. loty do Mediolanu Linate i Mediolanu Malpensa nie będą uznawane za bezpośrednio porównywalne.


2.Roszczenia można zgłaszać wyłącznie, jeżeli różnica w czasie pomiędzy godziną lotu w konkurencyjnych liniach lotniczych a lotu zarezerwowanego w easyJet nie przekracza jednej godziny.


3.Roszczenia należy wysyłać do easyJet korzystając z formularza dostępnego na www.easyJet.com w ciągu 1 godziny od dokonania rezerwacji w easyJet. Roszczenia odebrane po upływie 1 godziny od rezerwacji nie zostaną uwzględnione.


4.Roszczenia muszą zawierać numer rezerwacji easyJet oraz dołączony zrzut ekranu przedstawiający cenę lotu oferowaną przez konkurencyjne linie lotnicze (włącznie ze wszystkimi obowiązkowymi podatkami i opłatami).


5.Porównywane ceny obu lotów muszą zawierać wszystkie podatki i opłaty, ale nie mogą zawierać opłat opcjonalnych lub dodatkowych, np. opłaty za bagaż, płatność kartą kredytową czy za ekspresowy boarding itp.


6.Oferta ta jest dostępna wyłącznie na loty zarezerwowane na www.easyJet.com od godz. 00:01 w 20 czerwca 2007 r. do godz. 23:59 we piątek 31 sierpień 2007 r. i obejmujące wyloty pomiędzy godz. 00:01 1 lipiec a 23:59 31 sierpień 2007 r. Wszystkie godziny muszą być podane zgodnie z brytyjskim czasem letnim.


7.Roszczenia muszą zostać zweryfikowane przez easyJet. easyJet zweryfikuje cenę oferowaną przez konkurencyjne linie lotnicze w ciągu 24 godzin po otrzymaniu roszczenia (wyłącznie w godzinach urzędowania: od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku). Jeżeli ceny oferowanej przez konkurencyjne linie lotnicze nie da się zweryfikować w Internecie, roszczenie będzie nieważne.


8.Klient zostanie powiadomiony e-mailem w ciągu 24 godzin (od poniedziałku do piątku) o uwzględnieniu lub odrzuceniu roszczenia po jego weryfikacji przez easyJet. Jeżeli roszczenie będzie ważne i zostanie uznane, odpowiednia suma podwójnej różnicy zostanie wypłacona w ciągu 7 dni roboczych, czekiem dla płatników w Wielkiej Brytanii oraz na konto karty kredytowej/debetowej podane podczas rezerwacji przez płatników z innych krajów.


9.Klient wyraża zgodę na to, że decyzja easyJet w odniesieniu do wszelkich roszczeń jest ostateczna i wiążąca.


10.Roszczenia zgłoszone w sposób niezgodny z zasadami lub niepełne nie zostaną uwzględnione. easyJet nie ponosi odpowiedzialności za roszczenia opóźnione lub utracone z przyczyn technicznych lub innych związanych z systemem poczty elektronicznej lub połączenia z Internetem. Dowód przekazania danych nie stanowi dowodu odbioru.


11.Klient wyraża zgodę na to, że easyJet ma prawo do zmiany, przedłużenia lub przerwania okresu obowiązywania oferty w dowolnym momencie z 24-godzinnym powiadomieniem, przy czym powiadomienie to zostanie zamieszczone na stronie www.easyjet.com.


12.W odniesieniu do niniejszej promocji zastosowanie ma prawo Anglii i Walii.


13.Podmiotem oferującym promocję jest easyJet Airline Company Limited, Hangar 89, London Luton Airport, Luton, Bedfordshire LU2 9PF.


14.Promocja nie jest dostępna dla klientów i osób zamieszkałych w Niemczech.


 


 


1 W przypadku uznanego roszczenia zgodnego z niniejszymi zasadami, easyJet wypłaci pasażerowi podwójną różnicę w cenie pomiędzy alternatywną niższą ceną a ceną zapłaconą liniom easyJet za ten sam lot (patrz wyżej). Wszystkie roszczenia ograniczone są do maksymalnej kwoty w wysokości 100 EUR (lub równowartości tej sumy w miejscowej walucie). Jeżeli różnica pomiędzy ceną easyJet a inną niższą ceną przekracza 100 EUR (lub równowartość w miejscowej walucie), maksymalna suma wypłacona przez easyJet ograniczona zostanie do 100 EUR (lub do równowartości w miejscowej walucie).


 


Źródło: easyjet.pl


/L/

Be Sociable, Share!

Wizyt: 3 409

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie