Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Easy Jet obsłużył wszystkich poszkodowanych klientów

27 kwietnia 2010

W ostatnich dniach linie easy Jet przetransportowały prawie wszystkich ze swoich 200 tys. klientów, którzy utknęli na lotniskach z powodu chmury wulkanicznej. Przewoźnik musiał zorganizować dodatkowe loty, by pasażerowie mogli wrócić do domu.

Be Sociable, Share!


Przestrzeń powietrzna nad Europą była zamknięta przez sześć dni od 15 kwietnia. Zaraz po otwarciu nieba linie easy Jet skierowały wszystkie swoje siły by przewieźć pasażerów do miejsc docelowych. W sumie w ciągu krótkiego czasu obsłużono 200 tys. osób.

Szefowie easy Jet nie wykluczają, że wciąż gdzieś w Europie znajdują się zagubieni pasażerowie, którzy nie dolecieli jeszcze na miejsce. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się z przewoźnikiem za pomocą specjalnego adresu: stillstranded@easyjet.com z podaniem nazwiska i numeru rezerwacji.


Z powodu zamknięcia przestrzeni powietrznej nad Europą linie easy Jet anulowały 4500 rejsów i straciły 40 mln funtów. Przewoźnik musiał pokryć m.in. wydatki pasażerów na jedzenie w czasie pobytu na lotniskach.


Na podstawie cheapflights.co.uk

/KY/

Be Sociable, Share!

Wizyt: 207

Tagi:

Podobne wpisy

Komentarze

*

Przyloty Warszawa Okęcie