Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Centrum doradztwa dla klientów linii lotniczych w Gdańsku

14 listopada 2013

Międzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze powstało w Gdańsku. Zbudował je serwis AirHelp.eu przy współpracy z założonym w Gdańsku serwis Qtravel.pl. Zatrudnienie w nim znajdzie kilkadziesiąt osób.

Be Sociable, Share!


Międzynarodowe centrum doradztwa dla klientów poszkodowanych przez linie lotnicze powstało w Gdańsku. Zbudował je serwis AirHelp.eu przy współpracy z założonym w Gdańsku serwis Qtravel.pl. Zatrudnienie w nim znajdzie kilkadziesiąt osób.
W pierwszym etapie centrum obsługiwać będzie klientów z krajów anglojęzycznych, ze Skandynawii i z Polski. W przyszłości doradztwo obejmie także Niemcy, Czechy, kraje nadbałtyckie oraz Rosję.

- Nasz podstawowy cel to zwiększenie świadomości pasażerów linii lotniczych dotyczącej ich praw – mówi Henrik Zillmer, dyrektor generalny AirHelp. – Liczba nadużyć po stronie linii lotniczych jest bowiem bardzo duża.

Serwis AirHelp.eu pozwala pasażerom poszkodowanym przez linie lotnicze zgłosić roszczenie o należne odszkodowanie.

Liczba klientów serwisu rośnie na tyle dynamicznie, że narodziła się potrzeba budowy międzynarodowego centrum doradztwa dla pasażerów poszukujących możliwości dochodzenia swoich praw u linii lotniczych.

Docelowo w gdańskim centrum zatrudnionych ma być kilkadziesiąt osób władających językami krajów europejskich, m.in. angielskim, szwedzkim, norweskim, duńskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim i polskim, ale także czeskim, litewskim, estońskim czy rosyjskim.

Qtravel.pl, serwis założony w 2010 roku w Gdańsku, to kontekstowa wyszukiwarka wycieczek znajdujących się w ofercie polskich organizatorów. Jak informuje jej prezes Tomasz Kolaszyński, firma traktuje współpracę z AirHelp jako nowy obszar działalności, w którym może wykorzystać zarówno swoje doświadczenie technologiczne, jak i wiedzę z zakresu obsługi klientów-podróżników.

Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej klientom, których loty zostały opóźnione, odwołane lub którym odmówiono wejścia na pokład, należy się odszkodowanie w wysokości od 250 do 600 euro na osobę.

Be Sociable, Share!

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie