Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

Będą miejsca stojące w samolotach?

Będą miejsca stojące w samolotach?

17 czerwca 2013

Właściciel irlandzkiej linii Ryan Air dał przykład. Walczy z międzynarodowymi urzędnikami nadzorującymi bezpieczeństwo lotów, bo chce pozwolenia na dopuszczenie do rejsów samolotów bez… siedzeń. Amerykanie z American Airlines nie chcą być gorsi i właśnie zagęszczają fotele w swoich samolotach.

Be Sociable, Share!


Właściciel irlandzkiej linii Ryan Air dał przykład. Walczy z międzynarodowymi urzędnikami nadzorującymi bezpieczeństwo lotów, bo chce pozwolenia na dopuszczenie do rejsów samolotów bez… siedzeń. Amerykanie z American Airlines nie chcą być gorsi i właśnie zagęszczają fotele w swoich samolotach

Wszystko przez kryzys, drożejące paliwo i …zwiększającą się ilość pasażerów, których zwyczajnie można w ten sposób złupić. American Airlines chcą zagęścić liczbę foteli w klasie ekonomicznej w swoich najpopular­niej­szych samolotach Boeing 737s i McDonnell Douglas MD-80 – donosi sfora.pl powołując się na „Rzeczpospolita”.

Według zapowiedzi przewoźnika odstępy między siedzeniami mają się skurczyć z 86 cm do 79 cm. Władze spółki rozważają w zamian wymianę foteli na cieńsze. – Nie zdecydowaliśmy jeszcze o liczbie dodatkowych miejsc i wpływie tej decyzji na wyniki finansowe. Ciągle nad tym pracujemy – poinformowała na blogu wiceprezes American Laurie Curtis.

Zdaniem rzeczniczki a American Airlines, Stacey Frantz, bez względu na zmiany, przewoźnik chce zostawić w kabinach głównych samolotów kilka rzędów foteli o większym rozstawie i sprzedawać je za wyższą opłatą. Nie wszystkim jednak odpowiada pomysł linii lotniczych. – Magia podróży lotniczej zmienia się w tłoczny, bezduszny koszmar, którego staramy się unikać za wszelką cenę – stwierdził krytyk Mark Gerchick.

Przepisy wymagają, by na każdych 50 pasażerów przypadał jeden członek obsługi. Przekroczenie granicy 150 miejsc spowoduje konieczność zatrudnienia dodatkowych stewardess i zwiększy koszty. Może się zatem okazać, że pasażerowie będą latać z kolanami pod brodą, a oszczędności linii będą znikome.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 399

Tagi: , ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie