Europejski Informator Lotniczy
  • Szukaj


  • Opóźnienia na lotniskach

    Flight information is provided by FlightStats, and is subject to the FlightStats Terms of Use.
    <
  • Aktualności Eurocontrol


  • Polecamy TravelForum.pl

      No item elements found in rss feed.

Aktualności

11-godzinne opóźnienie samolotu Ryanair

11-godzinne opóźnienie samolotu Ryanair

24 lutego 2014

Ponad 100 pasażerów lecących liniami Ryanair z Londynu do Porto w Portugalii czekało 11 godzin na odlot samolotu, z czego niemal cztery godziny spędzili uwięzieni na pokładzie maszyny. Według relacji nie podano im nic do picia czy jedzenia, mimo że wśród pasażerów były dzieci – donosi „Daily Mail”.

Be Sociable, Share!


Ponad 100 pasażerów lecących liniami Ryanair z Londynu do Porto w Portugalii czekało 11 godzin na odlot samolotu, z czego niemal cztery godziny spędzili uwięzieni na pokładzie maszyny. Według relacji nie podano im nic do picia czy jedzenia, mimo że wśród pasażerów były dzieci – donosi „Daily Mail”.

o zdarzenia doszło 14 lutego, jednak dopiero teraz media zostały o nim poinformowane. Samolot do Porto miał według planu odlecieć z lotniska Stansted pod Londynem o godz. 20:30, jednak w związku z chaosem na lotnisku spowodowanym złymi warunkami pogodowymi nastąpiło kilkugodzinne opóźnienie. Pasażerowie wsiedli do samolotu o godz. 0:15, jednak odlot nie nastąpił. Wycieńczeni oczekiwaniem turyści poprosili obsługę o wodę i jedzenie – których jednak nie otrzymali. Doprowadzeni do ostateczności wezwali policję, która ok. godziny 3.30 rano wkroczyła na pokład samolotu. Pasażerowie wreszcie mogli opuścić maszynę i przejść do terminalu. Odlot nastąpił dopiero o godz. 8:00 rano.

Na pokładzie dochodziło do dantejskich scen, pasażerowie dzwonili kilkadziesiąt razy na posterunek policji, a na sieci opublikowano wideo, które nagrano na pokładzie samolotu. Na filmie można zobaczyć, że pasażerowie bezskutecznie domagają się wody, jedzenia i włączenia klimatyzacji.

Rzecznik Ryanair powiedział, że opóźnienia były spowodowane skierowaniem na lotnisko Stansted ponad 20 samolotów ze względu na złe warunki pogodowe. Za całe zamieszanie i niedogodności odpowiadają, według Ryanair, pracownicy lotniska z firmy Swissport. Po opublikowaniu przez João Pinheiro filmu z pokładu, Ryanair wystosował oświadczenie, że pasażerowie otrzymali vouchery na jedzenie po tym jak już opuścili samolot.

Be Sociable, Share!

Wizyt: 506

Tagi: , ,

Podobne wpisy

Comments are closed.

Przyloty Warszawa Okęcie